Reklama
  • Czwartek, 23 czerwca (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 4 udka z kaczki, sól, olej, 4 łyżki masła, 2 czerwone cebule, 20 dag kurek, 3 gałązki tymianku, 4 ziarenka ziela angielskiego, szklanka białego wina, pieprz czarny mielony, 2 szklanki śmietany

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 17 czerwca (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 2 puszki krojonych pomidorów, 1 puszka fasoli kidney, 1 puszka kukurydzy, 1 papryczka habanero, 4 jajka l 1 dojrzałe awokado, 3 ząbki czosnku, 4 łyżki oliwy, 1 łyżka koncentratu pomidorowego, sól morska, pieprz świeżo mielony

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 1 upieczony kurczak, olej, 2 cebule, czosnek, kolendra, 1 szkl. bulionu, 2 łyżeczki kuminu, oregano, pikantna zielo- na papryka, czerwona papryka, 10 dag czipsów tortilla, sól, 5 dag żółtego sera, awokado, 8 tortilli, sałata

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 12 pieczarek, 1 zielona papryka, 3-4 krążki ananasa z puszki, 12 krewetek, 2 cienkie białe kiełbaski grillowe, 2 limonki, 3-4 łyżki oliwy, ziarna kolendry, sól, pieprz, świeża kolendra

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 4 duże ziemniaki, 1 cebula, 3 ząbki czosnku, 2 czerwone papryki,1 duży bakłażan,  2 pomidory,1 łyżka koncentratu pomidorowego, 1 łyżka octu balsamicznego, sól,  świeżo mielony pieprz  szczypta cukru, 1/2 łyżeczki bazylii, 1/2 łyżeczki oregano, 1/2 łyżeczki tymianku, garść natki pietruszki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 czerwca (08:00)

    Składniki: 1 kg cielęciny bez kości, 1 łyżka soku z cytryny, 2-3 marchewki, pół pęczka zielonych szparagów, 2 łyżki oleju, 1-2 łyżki mąki, szczypta ziół prowansalskich, 1/2 szklanki wytrawnego białego wina, 1-2 łyżki masła, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 25 maja (13:05)

    Składniki na 4 osoby: 80 dag baraniny (comber, antrykot) • olej do smażenia • szczypta cynamonu • szczypta mielonego imbiru • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 25 maja (08:00)

    Składniki na 4 porcje, naleśniki: 25 dag mąki jaglanej, 300 ml mleka, 50 ml wody gazowanej, jajka, 2 łyżki masła, sól, czarny pieprz; farsz: 6 plastrów upieczonego mięsa, np. łopatki wieprzowej, garść świeżych listków szpinaku, 1 jajko, 2 łyżki śmietany 18%, gałka muszkatołowa, tymianek; dodatkowo: 200 ml kwaśnej śmietany, 15 dag tartego żółtego sera, 1 łyżka mąki pszennej, słodka papryka, olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 maja (15:05)

    Składniki na 3-4 porcje: 40 dag wątróbek drobiowych, 400 ml mleka, 4 dag masła, 1 średnia cebula, 1 ząbek czosnku, 3 plastry wędzonego boczku, 2 łyżki brandy lub koniaku, 125 ml śmietanki kremówki 30 proc., 2-4 łyżeczki zielonego pieprzu, 10 dag żurawiny lub borówki (ze słoiczka), 1 łyżeczka żelatyny, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 maja (14:05)

    Składniki na 8 porcji: • kilogram cielęciny • łyżka soku z cytryny • sól • pieprz • po łyżce mąki i oliwy • 2 łyżki masła • pół szklanki białego wina. Farsz: • 30 dag zielonych szparagów • cebula • 8 ząbków czosnku • 6 marchewek • 6 łyżek serka śmietankowego • 3 łyżki śmietany • masło • gałka muszkatołowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0